OMTALER

3

 

Dette mener superheltene:


Hva var hovedgrunnen til at du begynte å trene på flyt trening?

Liker ikke å trene i store haller uten særlig mye hjelp

 
Hvilke utfordringer hadde du med trening, kosthold, helse/kropp når du startet med treningen?

Trente veldig lite. Gikk bare turer. Hadde sponset alle treningstudioene i hele åsane i åresvis. Manglet motivasjon. Slet med å gå ned i vekt

  
Er det noe du er spesielt fornøyd med, eller stolt over å ha oppnådd? 

Veldig fornøyd med å ha fått så mye hjelp til å gjøre ting riktig. Fornøyd med å ha gått ut av min egen komfortsone

 
Er det noe som ble/var annerledes en du trodde før du startet? (Har du oppnådd noe du ikke trodde du ville klare, eller er det noe du ønsket å få til, men ikke har oppnådd? Er treningen som du forventet, bedre/verre?) 

Gikk inn på flyt med åpent sinn i håp om å finne min ting. Yoga og puls liker jeg veldig godt. Å hadde aldri trodd at jeg skulle like intervall trening før jeg begynte.

 
Hvem ser du for deg at treningen på flyt passer for? Og er det noen dette ikke passer for?

Passer for de som syns trening er skummelt og ikke liker store sentre

Camilla


Hva var hovedgrunnen til at du begynte å trene på flyt trening?

Eg trengte å begynna å trena

 
Hvilke utfordringer hadde du med trening, kosthold, helse/kropp når du startet med treningen?

Var stiv og støl og hadde smerter i rygg og nakke

 
Hva har forandret seg eller blitt bedre etter at du kom i gang med treningen?

Er blitt sterkare og har mindre smerter

 
Er det noe du er spesielt fornøyd med, eller stolt over å ha oppnådd? 

At eg er mindre stiv i yogaen

Maj Britt



Hva var hovedgrunnen til at du begynte å trene på flyt trening?

Jeg trengte et sted å trene som ikke var for stort, og der jeg kunne få hjelp til å trene med en kropp som var alt for tung og vond.

 
Hvilke utfordringer hadde du med trening, kosthold, helse/kropp når du startet med treningen?

På det tidspunktet jeg begynte å trene, var alt en utfordring.

 
Hva har forandret seg eller blitt bedre etter at du kom i gang med treningen?

Jeg er blitt sprekere, kanskje tilogmed litt sprek. Kroppen spiller på lag på en helt annen måte.

 
Er det noe du er spesielt fornøyd med, eller stolt over å ha oppnådd? 

Gleden over å bruke kroppen min igjen. Kjenner på gleden over at jeg kan ta i , bruke krefter slik at det genererer endorfiner nok til at jeg ikke har smerter.

 
Er det noe som ble/var annerledes en du trodde før du startet? (Har du oppnådd noe du ikke trodde du ville klare, eller er det noe du ønsket å få til, men ikke har oppnådd? Er treningen som du forventet, bedre/verre?) 

Jeg trodde aldri jeg skulle klare å gjøre markløft bl.annet. Nå kan jeg, selv om ryggen min er ganske så sliten. Jeg har fortsatt en del mål som er motiverende for treningen.

 
Hvem ser du for deg at treningen på flyt passer for? Og er det noen dette ikke passer for?

Denne treningen passer for alle!

Rønnaug


Hva var hovedgrunnen til at du begynte å trene på flyt trening?

Oppfølgingen! Og at det var en fin plass å begynne å trene. Kanskje ikke så skummelt??

 
Hvilke utfordringer hadde du med trening, kosthold, helse/kropp når du startet med treningen?

Lett for å gi opp etter en stund. Og så spise Sunt over tid. Holde motivasjonen

 
Hva har forandret seg eller blitt bedre etter at du kom i gang med treningen?

Kroppen er blitt sterk. Tåler bedre påkjenninger på jobb og fritid. Bedre selvtillit. God følelse å kjenne at du har noe å gi.

 
Er det noe du er spesielt fornøyd med, eller stolt over å ha oppnådd? 

Fornøyd med å gå ned i vekt/mål. Mestring/gøy å kunne løfte vekter f.eks

 
Er det noe som ble/var annerledes en du trodde før du startet? (Har du oppnådd noe du ikke trodde du ville klare, eller er det noe du ønsket å få til, men ikke har oppnådd? Er treningen som du forventet, bedre/verre?) 

Treningen er super god?? Spesielt godt å kjenne at magemusklene kobler seg på.

 
Hvem ser du for deg at treningen på flyt passer for? Og er det noen dette ikke passer for?

Passer for alle vanlige folk. Men også for de med større utfordringer når det kosthold og trening

Marianne Sivertsen.


Hva var hovedgrunnen til at du begynte å trene på flyt trening?

Eg valgte flyt trening fordi det var lite, Max 6 personer om gangen , oppfølging og tilrettelagt trening

Hvilke utfordringer hadde du med trening, kosthold, helse/kropp når du startet med treningen?

Har ikke trent på senter før . Spist usunt og følt meg generelt i dårlig form

Hva har forandret seg eller blitt bedre etter at du kom i gang med treningen?

Spiser meir sunn mat , klarer å yte meir i kvardagen feks. på jobb, går lettere på tur..

 
Er det noe du er spesielt fornøyd med, eller stolt over å ha oppnådd? 

Har gått ned 13 kg ????mest pga trening



Hva var hovedgrunnen til at du begynte å trene på flyt trening?

Eit årelangt ynskje om å komma i gang med regelmessig trening som passa for meg. Byrja på Flyt fordi eg følte eg fann tilbodet eg sakna andre plassar.

 
Hvilke utfordringer hadde du med trening, kosthold, helse/kropp når du startet med treningen?

Treninga var prega av iherdig innsats i kun korte perioder og med lange pausar.

 
Hva har forandret seg eller blitt bedre etter at du kom i gang med treningen?

Det meste! Føler meg i bedre form enn på lenge, lettare og sterkare. Bedre sjølvbilde.

 
Er det noe du er spesielt fornøyd med, eller stolt over å ha oppnådd? 

Mest av alt treningsglede! No trenar eg mest fordi det er gøy og fordi det gjer følelse av mestring. Dernest for å bli sterkare. Og fornøgd med å ha gått ned 22kg til no.

 
Er det noe som ble/var annerledes en du trodde før du startet? (Har du oppnådd noe du ikke trodde du ville klare, eller er det noe du ønsket å få til, men ikke har oppnådd? Er treningen som du forventet, bedre/verre?) 

Det var lettare å få framgang på treninga enn eg hadde trudd.

 
Hvem ser du for deg at treningen på flyt passer for? Og er det noen dette ikke passer for?

Alle


Hva var hovedgrunnen til at du begynte å trene på flyt trening?

Jeg ville ned i vekt, få mer energi og bli sterkere. Valgte flyt pga små grupper og tett oppfølging.

 
Hvilke utfordringer hadde du med trening, kosthold, helse/kropp når du startet med treningen?

Trente nesten ikke, spiste altfor mye snop og usunn mat. Hadde egentlig ikke kontakt med kroppen min. Stengte den ute for å slippe tenke på vekta, størrelsen og smertene.

 
Hva har forandret seg eller blitt bedre etter at du kom i gang med treningen?

Har fått kontakt med kroppen og kjenner smertene tidlig nok til å ta tak i problemet før det har godt for langt.

Er det noe du er spesielt fornøyd med, eller stolt over å ha oppnådd? 

Er veldig fornøyd de dagene eg kommer meg på trening om morgenen.

 
Er det noe som ble/var annerledes en du trodde før du startet? (Har du oppnådd noe du ikke trodde du ville klare, eller er det noe du ønsket å få til, men ikke har oppnådd? Er treningen som du forventet, bedre/verre?) 

Trodde aldri jeg skulle klare planke og armhevinger med den vonde armen. Det har godt bra og uten mer smerte. Treningen er bedre enn jeg forventet når jeg startet.


Hva var hovedgrunnen til at du begynte å trene på flyt trening?

Lite,personlig oppfølging

 
Hvilke utfordringer hadde du med trening, kosthold, helse/kropp når du startet med treningen?

Smerter i hele kroppen,overvekt

 
Hva har forandret seg eller blitt bedre etter at du kom i gang med treningen?

Mye mindre smerter

 
Hvem ser du for deg at treningen på flyt passer for? Og er det noen dette ikke passer for?

Treningen passer for alle,kanskje spesielt godt for de som føler de ikke passer inn på tradisjonelle treningssentre.


Hva var hovedgrunnen til at du begynte å trene på flyt trening?

Jeg begynte på flyt trening for det føles bra å trene i små grupper, få tilpasset treningsprogram, og ha en god dialog med trener som kan gi veiledning raskt dersom utfordringer i forhold til øvelser dukker opp.

 
Hvilke utfordringer hadde du med trening, kosthold, helse/kropp når du startet med treningen?

Var plaget med nakke og rygg smerter, som gjorde at jeg ikke passet inn på vanlig treningsstudio. Var usikker på hvilke øvelser jeg kunne gjøre, og usikker på om øvelsene jeg gjorde ble utført riktig. Hadde også lett for å droppe treningen da det uansett på et stort treningssenter ikke ble lagt merke til om jeg kom eller ikke.

 
Hva har forandret seg eller blitt bedre etter at du kom i gang med treningen?

Etter jeg kom i gang med treningen på flyt, er det lettere å holde gode treningsrutiner, man blir endel av et godt treningsmiljø, og det er kjekt å trene. Har man en dårlig dag, evt. med smerter, kan man legge treningen opp deretter.

 
Er det noe du er spesielt fornøyd med, eller stolt over å ha oppnådd? 

Fornøyd med at jeg gleder meg til hver trening, og merker også til jeg blir sterkere i kroppen.

 
Hvem ser du for deg at treningen på flyt passer for? Og er det noen dette ikke passer for?

Treningen på flyt passer alle. Men passer spesielt godt for de som ikke er helt trygg på det å trene, eller som føler de ikke passer inn på et stort treningstudio.


Hva var hovedgrunnen til at du begynte å trene på flyt trening?

Få betre styrke i kroppen, for å fungera betre i kvardagen

 
Hvilke utfordringer hadde du med trening, kosthold, helse/kropp når du startet med treningen?

Å motivere seg til treninga og unngå å skulka

 
Hva har forandret seg eller blitt bedre etter at du kom i gang med treningen?

Har litt meir energi i kvardagen

 
Er det noe du er spesielt fornøyd med, eller stolt over å ha oppnådd? 

Godt å kunne ta armhevinger igjen

  
Hvem ser du for deg at treningen på flyt passer for? Og er det noen dette ikke passer for?

Vil tru det passar bra for voksne som ønsker variert trening for ein sunn kropp og ikkje kun laga “sommarkroppen”

Kjetil.


Hva var hovedgrunnen til at du begynte å trene på flyt trening?

Bra beliggenhet. Godt og tilrettelagt treningsprogram, som passer meg og mitt nivå. Lite og personlig treningssenter. God oppfølging og grundig veiledning til alle øvelser.

 
Hvilke utfordringer hadde du med trening, kosthold, helse/kropp når du startet med treningen?

Opptrening etter graviditet og fødsel.

 
Hva har forandret seg eller blitt bedre etter at du kom i gang med treningen?

Hele kroppen har blitt sterkere, og jeg får mindre plager med nakke og rygg i kontorjobber min. Ingen plager i svangerskapet.

 
Er det noe du er spesielt fornøyd med, eller stolt over å ha oppnådd? 

Er stolt over å ha klart å trene store deler av svangerskapet.

 
Er det noe som ble/var annerledes en du trodde før du startet? (Har du oppnådd noe du ikke trodde du ville klare, eller er det noe du ønsket å få til, men ikke har oppnådd? Er treningen som du forventet, bedre/verre?) 

Selv med få treninger i uken så fikk jeg raskt resultater av treningsprogrammet.

 
Hvem ser du for deg at treningen på flyt passer for? Og er det noen dette ikke passer for?

Passer for alle som vil ha tilrettelagt treningsprogram, god veiledning, og som vil trene på et mindre og mer personlig treningssenter.

Elin


Hva var hovedgrunnen til at du begynte å trene på flyt trening?

Liker å trene i små grupper.får veldig god oppfølging i forhold til riktige øvelser og kosthold.

 
Hvilke utfordringer hadde du med trening, kosthold, helse/kropp når du startet med treningen?

Tenkte ikke så mye på kostholdet før ,spiste mye usunn mat og snop.Trente ikke heller

 
Hva har forandret seg eller blitt bedre etter at du kom i gang med treningen?

Mer overskudd,bedre humør og søvn.Slankere ja

 
Er det noe du er spesielt fornøyd med, eller stolt over å ha oppnådd? 

Ja det at jeg holder på et sunt kosthold og trener jevnlig.

 
Er det noe som ble/var annerledes en du trodde før du startet? (Har du oppnådd noe du ikke trodde du ville klare, eller er det noe du ønsket å få til, men ikke har oppnådd? Er treningen som du forventet, bedre/verre?) 

Det er blitt bedre nå en det var.,for nå føler jeg lysten til å trene å spise sunt

 
Hvem ser du for deg at treningen på flyt passer for? Og er det noen dette ikke passer for?

Jeg tror det passer for de som ikke ønsker å vise seg for mye folk på et treningssenter og de som trenger ekstra hjelp og oppfølging til kost og øvelser og de som har skader.

 
Maren Rutschmann

Hva var hovedgrunnen til at du begynte å trene på flyt trening?

Hadde ikke trent på en stund og fikk flyt trening anbefalt av en bekjent som var veldig fornøyd. Også kort vei til treningen.

 
Hvilke utfordringer hadde du med trening, kosthold, helse/kropp når du startet med treningen?

Hadde en del utfordringer med dårlige skuldre/nakke. Kostholdet kunne også bli bedre.

 
Hva har forandret seg eller blitt bedre etter at du kom i gang med treningen?

Skuldre og nakke, armer er blitt bedre mindre verk.

 
Er det noe du er spesielt fornøyd med, eller stolt over å ha oppnådd? 

Er stolt av at jeg møter opp hver gang jeg har time og gjennomfører økten.

Elin


Hva var hovedgrunnen til at du begynte å trene på flyt trening?

Lite og veldig passende miljø.

 
Hvilke utfordringer hadde du med trening, kosthold, helse/kropp når du startet med treningen?

Var i kjempedårlig form i tillegg til dårlig helse. Slet med vond nakke og skuldre i tillegg til mye hodepine og migrene.

 
Hva har forandret seg eller blitt bedre etter at du kom i gang med treningen?

Generelt mye bedre i hele kroppen. Nakke skuldre og hodet er mye bedre. I tillegg til at selvtilliten bedrer seg etter hvert kilo som forsvinner.

 
Er det noe du er spesielt fornøyd med, eller stolt over å ha oppnådd? 

Er fornøyd med å ha kommet inn i rutiner med å trene jevnlig og se resultatene sakte men sikkert.

 
Er det noe som ble/var annerledes en du trodde før du startet? (Har du oppnådd noe du ikke trodde du ville klare, eller er det noe du ønsket å få til, men ikke har oppnådd? Er treningen som du forventet, bedre/verre?) 

Visste ikke hva eg gikk til men er imponert over oppfølgingen. En personlig trener som legger opp et program som er tilpasset hver enkelt.

 
Hvem ser du for deg at treningen på flyt passer for? Og er det noen dette ikke passer for?

Alle de som ikke føler de “passer” inn på et stort treningssenter

Bente Sivertsen